مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-19اجتماعي

مراسم تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش چاروسا


مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا با حضور مسوولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل استان و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای اداری چاروسا، رییس دادگستری و فرهنگیان بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا برگزار شد.

داربام بخشدار چاروسا در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان به نقش آموزش و پرورش در جامعه اشاره و گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.

وی با توصیه به سرپرست جدید آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد: رییس سابق آموزش و پرورش آقای شکوهی قریب به یک دهه مدیریت این حوزه را بعهده داشتند رییس جدید باید از تجریبات رییس سابق استفاده کنند.

داربام با بیان اینکه شکوهی در آموزش و پرورش چاروسا توانمند بود و عملکرد خوبی داشت که در تغییر تحولات کمترین حاشیه را داشت که امیدواریم رییس جدید از این ظرفیت استفاده کنند.

شهیدنیک معاون آموزش و پرورش چاروسا هم به نمایندگی از فرهنگیان چاروسا از زحمات محمد شکوهی رییس سابق تقدیر و تشکر کردند و گفت: مدیر سابق با وجود تمام محرومیت ها و مشکلات عاشقانه به کار خود ادامه دادند و همچنین ضمن تبریک به رییس جدید امیدواریم موفق باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش چاروسا

مراسم تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش چاروسا