مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-19اقتصادي

حساب های بانکی شرکت های دولتی و خصوصی آذربایجان شرقی در تهران!


استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم عملیاتی شدن انتقال حساب های بانکی شرکت های دولتی و خصوصی از تهران به استان، تاکید کرد و گفت: وحود بانک های خصوصی در استان احساس نمی شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی که با حضور رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: با وجود سهم پنج درصدی آذربایجان شرقی از جمعیت کشور، تنها 2.

5 درصد منابع و سپرده های بانکی را داریم و با وجود ویژگی ها و مزیت های صنعتی و مرزی در برخی موارد حتی از میانگین های کشوری پایین تر هستیم.

وی خاطرنشان کرد:  بار اصلی حوزه صنایع مادر بر دوش بخش خصوصی بوده که کارهای بسیار بزرگی در استان انجام داده و انتظار داریم سیستم بانکی پشتیبانی ویژه ای از این بخش داشته و با تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش آنها موجب افزایش انگیزه فعالان این بخش شود.

خرم تصریح کرد: آذربایجان شرقی استانی مهاجرت فرست است که شایسته این خطه نیست و امیدواریم با تعامل بیشتر سیستم بانکی با بخش خصوصی زمینه ایجاد اشتغال و تغییر این شرایط فراهم شود و در این بین وجود مناطق آزاد متعدد در استان ظرفیت ویژه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب های بانکی شرکت های دولتی و خصوصی آذربایجان شرقی در تهران!

حساب های بانکی شرکت های دولتی و خصوصی آذربایجان شرقی در تهران!