مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-19سياسي

محور بندرعباس- لار - شیراز در اولویت وزارت راه


مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: تکمیل محور بندر عباس- لار – شیراز اولویت وزارت راه و شهرسازی در توسعه محورهای مواصلاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین میر شفیع ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت خیران لارستان و غرب هرمزگان بیان کرد: فعالیت هایی که توسط خیران در منطقه در حال انجام است بایستی در حد و شأن منطقه لارستان بوده تا بتوان امیدوار بود جامعه به سمت توسعه و انجام فعالیت های وسیع تر سوق داد.

وی ادامه داد: دولت به تمامی تعهداتی که به خیران در خصوص فعالیت های راهسازی داده است متعهد خواهد بود و تلاش خواهد کرد نقش حمایتی مناسبی در این حوزه داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول مسیر مواصلاتی بندرعباس- لار- شیراز دارهای مشکلات متعددی است و این طرح با توجه به جایگاه ویژه ای که در کشور دارد می تواند نقش مؤثری در توسعه کشور داشته و اگر سرمایه گذاران در این حوزه اقدام به سرمایه گذاری کنند دولت نیز طی چند سال سرمایه گذاری انجام شده را به شخص سرمایه گذار باز می گرداند.

میر شفیع خاطرنشان کرد: اگر لارستان بتواند از ظرفیت هواپیماهای مسافربری شخصی استفاده کند حتی در صورت عدم ثبت شرکت هواپیمایی جدید می توان فعالیت فرودگاه لارستان را توسعه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور بندرعباس- لار - شیراز در اولویت وزارت راه

محور بندرعباس- لار - شیراز در اولویت وزارت راه