مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-19سياسي

5 اثر پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب


کتاب های «جهاد تبیین»، «رساله آموزشی جلد اول: احکام عبادات»، «تفسیر سوره حمد»، «بسته محصولات فرهنگی سرباز» و «تفسیر سوره حشر» پنج عنوان از پرفروش های انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب های جهاد تبیین ، رساله آموزشی جلد اول: احکام عبادات ، تفسیر سوره حمد ، بسته محصولات فرهنگی سرباز و تفسیر سوره حشر پنج عنوان از پرفروش های انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

جهاد تبیین موضوعی است که در بیانات حضرت آیت اللّه خامنه ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده اند.

ایشان جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری می دانند و در این عرصه، هرکسی که می تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

رساله آموزشی جلد اول: احکام عبادات، مشتمل بر مسائل فقهی مهم و مورد ابتلاء در موضوع احکام عبادی است که با رویکرد آموزشی تدوین شده و براساس آخرین و جدیدترین فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اثر پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب

5 اثر پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب