مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-19سياسي

گرنت فناوری به سامانه نظام ایده ها و نیازها «نان» وصل می شود


جلسه بررسی پیشرفت عملکرد سامانه نظام ایده ها و نیاز ها (نان) به منظور پیشبرد اهداف این سامانه ملی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  ISC برگزار شد.

- به نقل از موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، این جلسه با حضور محمدجواد دهقانی رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، رضایی فر مدیر دفتر پشتیبانی فناوری و نوآوری وزارت علوم، حقیقت معاون پژوهش و فناوری ISC و سایر مدیران اجرایی این سامانه در ISC و حوزه معاونت فنآوری تشکیل شد.

دهقانی در این نشست از تلاش های دو مجموعه ISC، وزارت علوم و کارگروه های مشاوره ای در تدوین سیاستگذاری، اجرا و پیاده سازی شدن سامانه و نیز تهیه فرآیندها و شیوه نامه های مربوطه در این مدت کوتاه قدردانی کرد و همچنین پیگیری های مستمر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رونمایی نسخه آزمایشی این سامانه در اردیبشهت 1401 را مهمترین مشوق تیم اجرایی برشمرد.

وی اظهار داشت: گزارش های فعالیت سامانه نان پس از اینکه نیازها و ایده ها در آن ثبت شد و به طبع آن منجر به امضای قرارداد بین طرفین مربوط رسید به طور مستمر به وزارت علوم ارسال خواهد شد.

همچنین گزارش عملکرد این سامانه هر شش ماه به هیئت دولت نیز ارسال خواهد شد و دانشگاه ها و سازمان هایی که فعالیت بیشتری داشته اند مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرنت فناوری به سامانه نظام ایده ها و نیازها «نان» وصل می شود

گرنت فناوری به سامانه نظام ایده ها و نیازها «نان» وصل می شود