مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-19سياسي

طرح «کاهش آسیب های اجتماعی» در اردبیل برگزار می شود


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای طرح «کاهش آسیب های اجتماعی» در اردبیل خبر داد و گفت: از اول اردیبهشت 50 موسسه قرآنی استان اردبیل دوره های آموزشی برگزار کردند.

- ، حجت الاسلام عزیز صابر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی از اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری مؤسسات قرآنی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: امروزه یکی از مهم ترین راهبردها در حوزه آسیب های اجتماعی، توجه به سطوح مختلف پیشگیری است که اطلاع رسانی و آگاه سازی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و برنامه ریزی دقیق و مناسب در این سطح، گرایش افراد به آسیب های اجتماعی را به حداقل رسانده و زمینه ارتقای کیفیت زندگی را فراهم می کند که باید در این امر از همه ظرفیت های لازم استفاده شود.

وی افزود: امروزه به دلیل گسترش فناوری و نفوذ رسانه ها در زندگی مردم، توجه به نقش رسانه در حوزه آسیب های اجتماعی بسیار اهمیت دارد به گونه ای که یکی از مهم ترین کارکردهای رسانه ها، ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی در سطح جامعه است.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل به اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی به همت مؤسسات قرآنی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با هدف عملی کردن تعالیم قرآنی و ایجاد زمینه برای توسعه سبک زندگی ایرانی، اسلامی، طرح کاهش آسیب های اجتماعی با همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کاهش آسیب های اجتماعی» در اردبیل برگزار می شود

طرح «کاهش آسیب های اجتماعی» در اردبیل برگزار می شود