مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-19فناوري

گوگل کلاود یک تیم Web 3 راه اندازی می کند


گزارش ها حاکی از آن است که گوگل کلاود در فرایند تشکیل تیمی است که هدف آن ساخت سرویس هایی برای توسعه دهندگانی باشد که به دنبال ایجاد کاربری های بلاک چین یا سایر ابزار Web3 هستند.

- گزارش ها حاکی از آن است که گوگل کلاود در فرایند تشکیل تیمی است که هدف آن ساخت سرویس هایی برای توسعه دهندگانی باشد که به دنبال ایجاد کاربری های بلاک چین یا سایر ابزار Web3 هستند.

ایمیل ارسال شده از سوی آمیت زاوری به عنوان رییس پلتفرم در گوگل کلاود به CNBC حاکی از آن است که این غول فناوری می خواهد پلتفرم گوگل کلاود را برای توسعه دندگانی که در این زمینه رو به رشد کار می کنند، به اولین گزینه تبدیل کند.

دنیا تازه شروع به پذیرش Web3 کرده است با این حال زاوری در این راستا بر این باور است که این بازار پتانسیل ها بی شماری دارد و مشتریان این کمپانی از آن خواسته اند که پشتیبانی از Web3 و سایر فناوری های مراتبط با رمزارزها را افزایش بدهد.

نظرسنجی جدیدی که از 595 توسعه دهنده Stack Overflow انجام شده نشان می دهد که 85 درصد شرکت کنندگان هنوز نرم افزاری که از بلاک چین استفاده می کند ننوشته اند.

با این حال با اقدام گوگل کلاد برای آسان تر کردن ساخت نرم افزارها و سرویس های بهره مند از وب Web3، این درصد به زودی تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل کلاود یک تیم Web 3 راه اندازی می کند

گوگل کلاود یک تیم Web 3 راه اندازی می کند