مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-19اقتصادي

کیفیت نان ایلام مطلوب نیست/ استان ایلام دارای بیشترین سرانه مصرف نان در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نان یکی از نعمت های خداوند بوده و غالب قوت مردم در سراسر کشور است حتی در عید فطر زکات بیشتر مردم بر مبنای گندم، آرد و نان محاسبه می شود و نشان دهنده اهمیت این محصول در سبد مصرفی مردم است.

دولت هر ساله قیمت آرد و نان را افزایش می دهد و این مسئله باعث شده وضعیت درآمدی نانواها بیشتر و هزینه ای بر سفره های خانوارها اضافه کند و همین مسئله سبب دلخوری اکثریت جامعه شده است.

اما اضافه شدن قیمت نان قطعاً باید مبنی بر تغییراتی در کیفیت و اضافه شدن زمان پخت آن باشد تا مردم نان بهتر را در زمان های مناسب تهیه کنند و آن افزایش قیمت به چشم جامعه نیاید.

استان ایلام شاهد افزایش قیمت نان در ماه های گذشته بوده که به همان میزان کیفیت نان به بدترین شکل ممکن پایین آمده و حتی برخی نانواها زودهنگام تعطیل می کنند که در این شرایط برای ایلام به یک مسئله تبدیل شده است.

هر چند قبلا شاهد حضور مسئولین ارشد استان در میدان عمل و نظارت های میدانی از نانوایی های سطح شهر بودیم و آنها هم از این وضعیت ناراضی بودند و تذکرات جدی را در این زمینه نیز داده اند اما انگار این موضوع به دست فراموشی سپرده شده است.

  عدم کیفیت نان، کاهش ساعات پخت و شلوغی نانواها در ایلام به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید مسئولین به این مسئله ورود و هرچه سریعتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت نان ایلام مطلوب نیست/ استان ایلام دارای بیشترین سرانه مصرف نان در کشور

کیفیت نان ایلام مطلوب نیست/ استان ایلام دارای بیشترین سرانه مصرف نان در کشور