مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-19سياسي

افتتاح رسمی دفتر منطقه آزاد قصرشیرین طی هفته آینده


عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر منطقه آزاد قصرشیرین طی هفته آینده به صورت رسمی افتتاح می شود.

- اظهار کرد: روز گذشته در ارتباط با آخرین وضعیت منطقه آزاد قصرشیرین جلسه ای با رییس مناطق آزاد کشور برگزار شد و آخرین هماهنگی ها و رایزنی ها برای پیشرفت کار منطقه آزاد قصرشیرین صورت گرفت.

وی افزود: مناطق آزاد هفتگانه از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید و بعد از تصویب نیازمند ارائه طرح جامع و سپس انجام مراحل اجرایی است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر یک از مناطق آزاد نیازمند یک معین هستند که معین منطقه آزاد قصرشیرین منطقه آزاد ارس بوده و کار این معین مطالعه و بررسی طرح جامع منطقه آزاد بوده و هم اکنون کار اجرایی از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

حیدری بیان کرد: بنا است که طی روزهای آینده مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین به رییس منطقه آزاد کشور معرفی شود و حداکثر تا روز دوشنبه حکم مسئولیت این فرد صادر و در روز پنجشنبه هفته آینده به صورت رسمی دفتر منطقه آزاد قصرشیرین فعالیت خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: بعد از تعیین مدیر اجرایی و تهیه طرح جامع و تصویب در هیئت دولت هیأت مدیره مشخص خواهند شد و پس از آن کار اجرایی و عملیاتی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح رسمی دفتر منطقه آزاد قصرشیرین طی هفته آینده

افتتاح رسمی دفتر منطقه آزاد قصرشیرین طی هفته آینده