مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-19سياسي

تجلیل از علمای استان سمنان در دستور کار باشد/ شاهچراغی معلم اخلاق


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه علما وارثان انبیاء هستند، گفت: تجلیل از علمای استان در دستور کار باشد تا بتوانیم مجاهدت های این قشر را قدر بدانیم.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح پنجشنبه در مراسم نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی به میزبانی حسینیه موسی بن جعفر (ع) دامغان درباره ویژگی های بارز نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان، تاکید کرد: آیت الله شاهچراغی نیم قرن زندگی پر خیر و برکت داشتند که تلاش هایشان برای انقلاب و مردم استان بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه آیت الله سید محمد شاهچراغی از فضائل و سجایای اخلاقی ارزنده علمی، دینی و فرهنگی دارد اما در طول عمر خود هیچ چشم داشتی نداشته است، افزود: شاهچراغی معلم اخلاق محسوب می شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آیین نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی دامغانی تجلیل از علم، تقوا و زهد است، ابراز داشت: تجلیل از علمای استان در دستور کار باشد تا بتوانیم مجاهدت های این قشر را قدر بشناسیم.

وی با بیان اینکه علما دینی باید مورد تکریم قرار گیرند گفت: علما وارثان انبیا هستند و باید مورد تجلیل قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، آیت الله شاهچراغی متولد دامغان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان، هم اکنون نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از علمای استان سمنان در دستور کار باشد/ شاهچراغی معلم اخلاق

تجلیل از علمای استان سمنان در دستور کار باشد/ شاهچراغی معلم اخلاق