مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-19سياسي

دفتر محافل ادبی کشور افتتاح شد


دفتر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان مرکز فعالیت های مرتبط با شعر، نویسندگی و انتشار آثار شاخص انقلابی در سطح کشور در استان البرز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، با حضور هادی آشتیانی، مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نغمه مستشار نظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از مسؤولین اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، دفتر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در استان البرز افتتاح شد.

هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد توجه در  نهاد کتابخانه های عمومی کشور تمرکززدایی است.

از همین رو  استان البرز که یکی از قطب های شعر و ادب کشور بوده و هست این ظرفیت را دارد تا به عنوان مرکز فعالیت های مرتبط با شعر،  نویسندگی و انتشار آثار شاخص انقلابی در سطح کشور معرفی و ظهور نمایانی یابد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در ادامه و با اشاره به افتتاح دفتر مرکزی محافل ادبی کشور در استان البرز، تصریح کرد: وظیفه اصلی این دفتر، مدیریت، برنامه ریزی، طراحی و  نظارت بر فعالیت های محافل ادبی کشور است و وجود آن در استان البرز بی تردید می تواند کانونی برای گردهم آیی بسیاری از شاعران و نویسندگان و اهالی شعر و ادب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر محافل ادبی کشور افتتاح شد

دفتر محافل ادبی کشور افتتاح شد