مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-19سياسي

نیروهای زنجانی اولین کسانی بودند که وارد خرمشهر شدند


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به حضور رزمندگان استان زنجان در جبهه ها اشاره کرد و گفت: شش گردان خط شکن از استان زنجان حضور داشتند که در چهار مرحله از عملیات حماسه آفریدند و نخستین نیروهایی که وارد خرمشهر شدن از استان زنجان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در همایش سالانه بسیج حقوقدانان با بیان اینکه جنگی که رژیم بعث عراق شروع کرده بود در واقع یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: جایگاه قدرت ولی فقیه، ایمان، روحیه جهادی ملت ایران و نیز وحدتی که داشتیم رمز پیروزی ما در مقابله با رژیم بعثی بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان به در پیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: بسیج، ارتش و سپاه با روحیه جهادی، انقلابی و جان برکف با لبیک به فرمان امام (ره) در عملیات بیت المقدس حماسه آفریدند و خرمشهر را آزاد کردند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که خرمشهر باید آزاد شود، گفت: امروز در هر زمینه ای که ولی فقیه فرمان دهد باید مثل خرمشهر عمل کنیم.

سردار کرمی به حضور رزمندگان استان زنجان در جبهه ها اشاره کرد و گفت: شش گردان خط شکن از استان زنجان حضور داشتند که در چهار مرحله از عملیات حماسه آفرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای زنجانی اولین کسانی بودند که وارد خرمشهر شدند

نیروهای زنجانی اولین کسانی بودند که وارد خرمشهر شدند