مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-19سياسي

خدمت رسانی جهادگران اقلید به 3 هزار نفر در مناطق محروم


مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید گفت:70 نفر از قشر تخصصی جامعه پزشکی این شهرستان به 3هزار نفر درمناطق محروم این شهرستان خدمدت کردند.

- اقلید- مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید گفت:70 نفر از قشر تخصصی جامعه پزشکی این شهرستان به 3هزار نفر درمناطق محروم این شهرستان خدمت کردند.

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تقدیر از تلاش های بی منت جهادگران این شهرستان در رزمایش بزرگ فاطمی اقلید، اظهار کرد: در ابتدای این رزمایش گروههای جهادی اقلید در سفری یک روزه به حسن آباد و پس از آن به مدت دو روز در بخش توجردی شهرستان سرچهان، روستای مروشکان اردو زدند.

وی افزود: جهادگران فاطمی اقلید در این رزمایش با ارائه خدمات به بیش از 3000 نفر در تخصص های دندانپزشکی، اورتوپدی، بینایی سنجی، پوست و مو؛ اطفال، آزمایشگاه، پزشک عمومی، تست کرونا ، مامایی و روانشناسی تصویر خالصانه ای از نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند.

رییس بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، یک گروه منجسم با همه امکانات در حال خدمات رسانی به مردم هستند، یادآور شد: هدف از برگزاری اردوی تخصصی جهادی در واقع خدمت بی منت به مردم است که در همین راستا مردم می توانند در این اردوها طعم شیرین خدمت بی منت را بچشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی جهادگران اقلید به 3 هزار نفر در مناطق محروم

خدمت رسانی جهادگران اقلید به 3 هزار نفر در مناطق محروم