مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-19اقتصادي

کشاورزان اردبیل از برداشت زودهنگام محصولات خودداری کنند


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: کشاورزان استان اردبیل از برداشت زودهنگام محصولات بخاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری کرنند.

- ، علی نوبخت صبح پنجشنبه در کارگروه امور اقتصادی شهرستان پارس آباد با محوریت خرید گندم ضمن ارائه گزارشی از خرید گندم سال قبل زمان برداشت محصولات را بسیار مهم عنوان کرد و اظهار کرد: کشاورزان از برداشت زودهنگام محصولات بخاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری کنند و در زمان های اعلام شده از سوی همکاران جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای خرید گندم و کلزا از کشاورزان انجام شده، افزود: هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد، فقط لازم است مراکز خرید تعیین شده، هرچه سریع تر نسبت رفع نواقص مراکز سریعاً اقدام نمایند.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان، ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی را یادآور شد و تاکید کرد: تمامی کشاورزان قبل از شروع خرید نسبت به ثبت نام در سامانه پهنه بندی وزارت جهادکشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تحویل دهند.

نوبخت در خصوص پرداخت بهای گندم نیز افزود: در راستای تسریع در روند پرداخت به موقع بهای گندم لازم است مراکز خرید در سریع ترین زمان نسبت به ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان اردبیل از برداشت زودهنگام محصولات خودداری کنند

کشاورزان اردبیل از برداشت زودهنگام محصولات خودداری کنند