مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-19اقتصادي

ضرورت احداث «شهرک گیاهان دارویی» در منطقه الموت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: احداث شهرک گیاهان دارویی که می تواند زمینه طبیعت گردی را در منطقه الموت فراهم کند باید در دستور کار قرار گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین صبح امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان قزوین در حوزه بخش کشاورزی اظهار کرد: مصوبات سفر رییس جمهور پربرکت بوده و با یک برنامه عملیاتی می توان به شکل واقعی حوزه کشاورزی استان را متحول ساخت.

وی افزود: اجرای این مصوبات بزرگترین خدمت به دشت قزوین است و می تواند میزان بهره وری و سود اقتصادی را در بخش کشاورزی افزایش دهد.

افلاطونی تصریح کرد: پیگیری احداث شهرک گیاهان دارویی که می تواند زمینه طبیعت گردی را در منطقه الموت فراهم کند باید در دستور کار قرار گیرد، چرا که بخش الموت از سابق جز قطب های گردشگری قزوین محسوب می شد و اکنون با تحقق این مهم همگرایی کشاورزی گردشگری پدیدار می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: خدمات مکانیزه پایش اراضی کشاورزی در سال جاری کلید خورده و باید با همکاری اداره کل منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی مورد استفاده قرار گیرد تا رصد اراضی استان از حالت سنتی خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث «شهرک گیاهان دارویی» در منطقه الموت

ضرورت احداث «شهرک گیاهان دارویی» در منطقه الموت