مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-19ورزشي

ورزشکاران و قهرمانان سفیران فرهنگی کشور هستند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ورزشکاران و قهرمانان ما الگوی اخلاق و معنویت در سطوح کشوری و بین المللی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در آیین برگزاری نخستین جشنواره رسم جوانمردی، اظهار داشت: توسعه و پیشرفت ورزش استان و کشور مرهون تلاش مربیان و ورزشکارانی است که صادقانه برای تعالی و ارتقای آن قدم بر می دارند.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان ما الگوی اخلاق و معنویت در سطوح کشوری و بین المللی هستند و در راستای نهادینه سازی و تثبیت فرهنگ اخلاق مداری در ورزش گام های مؤثری برداشته و به این مهم اهتمام ویژه دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تاریخ، تمدن و آموزه های دینی ایرانیان ریشه ای کهن دارد و ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و فرهنگ عمومی جامعه، وظیفه ای ملی و اخلاقی است.

خسروی یادآور شد: اخلاق و منش پهلوانی از مهم ترین ارکان ورزش قهرمانی و حرفه ای است و  ورزشکاران قهرمان ما در حوزه اخلاق، معنویت، حجاب و عفاف در مسابقات بین المللی و جهانی سرآمد و سفیران فرهنگی ایران اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران و قهرمانان سفیران فرهنگی کشور هستند

ورزشکاران و قهرمانان سفیران فرهنگی کشور هستند