مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-19اقتصادي

افزایش میزان اشتغال جوانان با اجرای طرح سرباز ماهر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح سرباز ماهر توسط جهاد دانشگاهی و اعتماد خانواده ها به مهارت فرزندانشان، درصد اشتغال آنان را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با رییس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: اجرای طرح سرباز ماهر توسط جهاد دانشگاهی و اعتماد خانواده ها به مهارت فرزندانشان، درصد اشتغال آنان را افزایش می دهد و این طرح با ارائه آموزش های مهارتی به سربازان و کمک به اشتغال پذیری و تسهیل ورود آنان به بازار کار، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال مناسب سربازان داشته است.

وی افزود: غنی سازی دوره های آموزشی طرح سرباز ماهر ضروری بوده و بازدید سربازان از واحدهای تولیدی و خدماتی موفق می تواند به آشنایی آنان با کسب وکارهای مختلف و فرا گرفتن راه و روش آغاز کار جدید و نحوه مدیریت مناسب آن کمک کند.

مهارت آموزی از مهم ترین نیازهای بازار کار است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: امروزه مهارت آموزی یکی از مهم ترین نیازهای بازار کار است و افراد دارای تخصص و مهارت زودتر جذب بازار کار می شوند که در این راستا گذراندن آموزش های لازم مهارتی در دوران خدمت مقدس سربازی، به سربازان وظیفه در پیدا کردن شغل و کسب وکار مناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان اشتغال جوانان با اجرای طرح سرباز ماهر

افزایش میزان اشتغال جوانان با اجرای طرح سرباز ماهر