مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 06:272022-05-19پزشكي

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان کار و اقشار آسیب پذیر


مرحله دوم اردوی جهادی گروه دانشجویی منتظران مصلح با معاینه رایگان کودکان کار و اقشار آسیب پذیر در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه انجام شد.

- ، سورنا وهبی رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در حاشیه این رویداد، این دانشکده را میزبان اقدامات جهادی اعلام کرد و گفت: اردوی جهادی گروه دانشجویی منتظران مصلح با هدف حفظ و تأمین سلامت دهان و دندان اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و کودکان کار در سه مرحله در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مرحله اول این اردو، دانشجویان با حضور در منطقه پیشوای ورامین، گروه هدف را مورد غربالگری سلامت دهان و دندان قرار دادند و در مرحله دوم با هدف تشخیص و درمان بیماری، بالغ بر 60 نفر از این گروه هدف به دانشکده دندانپزشکی دانشگاه منتقل شدند تا با همکاری اساتید و دانشجویان مورد معاینه رایگان قرار گیرند.

به گفته رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با انجام این مرحله، نیاز درمانی این عزیزان تشخیص داده شده تا در مرحله سوم اردو خدمات مورد نیاز بر اساس اولویت به این افراد ارائه شود.

وهبی، مسئول برنامه ریزی اقدامات جهادی را دانشجویان اعلام و اظهار کرد: هماهنگی اردوهای جهادی توسط دانشجویان صورت می گیرد و مسئولان و اساتید در دانشکده دندانپزشکی، آنها را همراهی و از این اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان کار و اقشار آسیب پذیر

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان کار و اقشار آسیب پذیر