مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 01:072022-05-18بين الملل

استیصال اوکراین از مخالفت بایدن با ارائه موشک های دوربرد


استیصال اوکراین از مخالفت بایدن با ارائه موشک های دوربرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم تبلیغات پر سر و صدای آمریکا درباره ارائه حمایت نظامی به اوکراین، اما منابع آگاه می گویند کاخ سفید با ارسال موشک های دوربرد به کی یف مخالفت کرده است.

وبگاه پالتیکو بامداد پنجشنبه در این باره گزارش داد: مقامات اوکراینی از مقاومت دولت بایدن در ارائه سامانه های موشکی دوربرد ساخت آمریکا مستأصل شده اند، سلاحی که کی یف می گوید برای پیشی گرفتن از روسیه در دوئل های توپخانه ای سنگین که در سراسر دونباس جریان دارد، حیاتی است .

مقامات دولت اوکراین ماه هاست که از آمریکا درخواست می کنند تا برای مقابله مؤثرتر با حملات روسیه، سامانه های موشک انداز چندگانه (MLRS) به این کشور ارسال کند.

اما سه منبع مطلع به پالتیکو گفتند که اوکراینی ها نگران هستند که کاخ سفید به دلیل ملاحظات استفاده از این سلاح برای حمله به داخل روسیه و در نتیجه گسترش و طولانی تر شدن درگیری، از ارائه آنها به کی یف خودداری کند.

یکی از کارمندان کنگره آمریکا در این باره توضیح می دهد: در [نشست ناتو در پایگاه آلمانی] رامشتاین جنبشی وجود داشت، اما به نظر می رسد سرد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال اوکراین از مخالفت بایدن با ارائه موشک های دوربرد

استیصال اوکراین از مخالفت بایدن با ارائه موشک های دوربرد