مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-18سياسي

«سلام فرمانده» ترکی هم آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از تبریز، امروز عابدین خُرم، استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در تمرین اجرای سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی ها حضور یافتند و همصدا با آنان این سرود را اجرا کردند.

نخستین نماهنگ قرن جدید به نام سلام فرمانده و با موضوع انتظار در فروردین ماه از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش و با استقبال نسل نو و البته نوجوان و جوانان روبه رو شد.

   این سرود با اعلام دلدادگی نسل جدید نسبت به حضرت امام عصر(عج) آغاز و محوریت آن اعلام آمادگی این نسل برای فراهم سازی زمینه ظهور حضرت و فرمانبرداری از اوامر ایشان است.

  نسل جوان در ادامه این سرود خود را سربازان ولایت فقیه و نسل غیور جامانده از میدان نبرد با کفر می نامند.

  سلام فرمانده اکنون توسط کانون جوانان بسیج تبریز و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به زبان ترکی در حال تولید است.

در این اثر 150 کرخوان حضور دارند و تک خوان آن، رامین سلطانی از مادحین اهل بیت (ع) و شاعر آن داود قره زاده مشهور به محزون است.

روزانه 400 دانش آموز دهه نودی به صورت سه شیفته در مدارس برای اجرای این سرود آموزش می بینند که در کل 4200نوجوان برای اجرای آن مشارکت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام فرمانده» ترکی هم آمد

«سلام فرمانده» ترکی هم آمد