مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-18بين الملل

پیروزی بزرگی برای جریان مقاومت در لبنان رقم خورد/ اشغال لبنان توسط ایران دروغ است


سید حسن نصرالله همچنین به دروغی دیگر درباره مداخله ایران در امور لبنان اشاره کرد و گفت: «ما سفیر آمریکا را دیدیم که در مراکز اخذ رأی سرک کشیدن و سفارت آمریکا لیست ارائه می دهد و سفیر عربستان سعودی نیز که خود فعال ترین کازار انتخاباتی در لبنان بود.

- بین الملل تابناک: سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره انتخابات لبنان به سخنرانی پرداخت.

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود درخصوص انتخابات لبنان، از مقامات لبنانی و نیروهای امنیتی برای برگزاری انتخابات تشکر کرد و تاکید کرد نیروهای مقاومت دو نقش را به طور همزمان ایفا کردند، برگزاری موفقیت آمیز انتخابات و آمادگی برای حمایت از لبنان؛ حضور گسترده در انتخابات و نتیجه انتخابات پیام آور تمسک به مقاومت و سلاح آن است، مردم نوعی کمربند امنیتی برای مقاومت در برابر حملات تبلیغاتی ایجاد کردند.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: شمار آرا فهرست های وفاء و مقاومت در برخی حوزه ها بالای 500 هزار رای بود، این نشان دهنده اراده مردمی نیست! هیچ جناحی اکثریت پارلمان را به دست نیاورده است سید حسن نصرالله تصریح کرد: این انتخابات به هیچ جناح سیاسی اجازه نمی دهد ادعا کند که اکثریت پارلمانی را به دست آورده است، مصلحت در لبنان آن است که یک ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بزرگی برای جریان مقاومت در لبنان رقم خورد/ اشغال لبنان توسط ایران دروغ است

پیروزی بزرگی برای جریان مقاومت در لبنان رقم خورد/ اشغال لبنان توسط ایران دروغ است