مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-05-18سياسي

سوم خرداد از حماسه های ماندگار در تاریخ انقلاب است


سرپرست فرمانداری شهرستان کرخه بر برگزاری باشکوه ویژه برنامه های سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد و گفت: سوم خرداد از حماسه های ماندگار در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

- ، محسن ستاری فر عصر امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد که با حضور مسئولان شهری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار: در تاریخ مناسبت های مختلفی وجود دارد که احساس حماسی مشترکی را در بین تک تک افراد جامعه ایجاد می کند.

یکی از این مناسبت های مهم روز سوم خرداد، آزادی خرمشهر از دست رژیم بعثی است.

وی در ادامه آزادسازی خرمشهر را نقطه عطف در دوره جنگ تحمیلی دانست و افزود: این پیروزی مقدمه ای برای موفقیت های بزرگ در عملیات های بعدی در طول هشت سال دفاع مقدس بود، در واقع آزادسازی خرمشهر آزادسازی یک قطعه خاک نبود بلکه آبرو و حیثیت کشورمان بود چون در این عملیات ضربه سنگینی به دشمن وارد کردیم، دشمنی که آمده بود تهران را فتح کند و برای دولت های بزرگ استکباری خدمتی کند.

ستاری فر افزود: مردم ما انقلاب کرده بودند که آزاد شوند و پیروزی اول انقلاب مقدمه ای برای مقاومت در آبادان و خرمشهر بود که دشمن خیال تجاوز به سرش نزند و همانطور که معمار کبیر انقلاب فرمایش کردند ما وسیله بودیم، خرمشهر را خدا آزاد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد از حماسه های ماندگار در تاریخ انقلاب است

سوم خرداد از حماسه های ماندگار در تاریخ انقلاب است