مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-05-18سياسي

مالیات ویژه برای مالکان در راه است


نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار قرار گرفت و با 150 رأی موافق، 29 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

نباید بازار اجاره بهای مسکن رها باشد علی خضریان به عنوان نماینده متقاضی این طرح، گفت: موضوع اجاره بهای املاک مسکونی، یکی از اصلی ترین مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در این روزها است.

وی بیان کرد: موجران از طریق دریافت اجاره بهای املاک کسب درآمد می کنند و این تلاطم های اقتصادی شامل حال آن ها نیز می شود و بنابراین نمی توان مانعی ایجاد کرد برای اینکه آن ها نیز طبق نرخ تورم به رشد منطقی اجاره بها نپردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نباید نسبت به افزایش نابرابر، نامتعارف و بدون استدلال درست افزایش اجاره بها سکوت کنیم.

نرخ گذاری اجاره بهای مسکن نباید رها باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی به تصویب نرسد، ممکن است در تابستان 1401 بخش عمده ای از مستأجران امکان تمدید قرارداد را پیدا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات ویژه برای مالکان در راه است

مالیات ویژه برای مالکان در راه است