مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:422022-05-18سياسي

وجود 1200 معتاد متجاهر در لرستان/ بودجه فرهنگی برخی ادارات برگشت خورده است!


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخر لرستان گفت: دستگاه های اجرایی استان از سرفصل اعتبارات فرهنگی و اجتماعی برای استفاده در بحث کمک به پیشگیری از آسیب های اجتماعی مانند موادمخدر استفاده کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اردشیر صفاپور غروب چهارشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان که در استانداری برگزار شد به برخی اقدامات این شورا اشاره کرد و افزود: تشکیل سه کمیته حقوقی قضایی، مقابله با عرضه و کمیته فرهنگی و پیشگیری، به مزایده گذاشتن 27 خودرو و واگذاری 16 خودرو به سازمان های کاشف از جمله اقدامات انجام شده است.

  وی برگزاری کلاس های آموزش در فضای مجازی برای جمعیت هلال احمر که 900 نفر در آن شرکت کردند را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در لرستان بر استفاده از ظرفیت خیران تاکید کرد و گفت: ما در استان در خصوص استفاده از ظرفیت خیران با مشکل مواجه هستیم، موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد.

صفاپور بیان کرد: مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، درمان معتادان متجاهر، شناسایی اموال قاچاقچیان، اجرای طرح یاری گران زندگی در آموزش و پرورش از برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1200 معتاد متجاهر در لرستان/ بودجه فرهنگی برخی ادارات برگشت خورده است!

وجود 1200 معتاد متجاهر در لرستان/ بودجه فرهنگی برخی ادارات برگشت خورده است!