مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-18سياسي

دستور رییسی درباره افزایش تسهیلات برای فرزندآوری


رییس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین نامه های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک ها آماده و هر چه سریع تر اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نخستین نشست ستاد ملی جمعیت ظهر امروز به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد.

رییسی در این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و گزارش های ارایه شده دستگاه های مسئول در اجرای قانون جمعیت و تعالی خانواده ، گفت: همه دستگاه ها موظف هستند طبق مصوبات قانونی اقدامات خود را در راستای عملیاتی کردن این قانون انجام دهند و گزارش فعالیت های خود را به دبیرخانه ستاد ملی جمعیت ارایه کنند.

رییس جمهور افزود: در گام اول تمامی دستگاه ها و نهادها موظف هستند قرارگاه های مربوط به جمعیت را در مجموعه های خود تشکیل دهند و هرچه سریعتر آیین نامه های مرتبط با آن را آماده و به دبیرخانه ستاد ملی جمعیت ارسال کنند.

رییسی در ادامه با مرور مشوق ها و پیش نیازهای فرزندآوری در خانوارها، به موضوع مسکن اشاره و اظهار داشت: دبیرخانه ستاد ملی جمعیت موارد مرتبط با مسکن که در قانون جمعیت و تعالی خانواده آمده است را برای اجرایی شدن پیگیری کند.

چراکه مسکن از عوامل اصلی تشویق کننده خانواده ها برای فرزندآوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی درباره افزایش تسهیلات برای فرزندآوری

دستور رییسی درباره افزایش تسهیلات برای فرزندآوری