مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-05-18بين الملل

مسکو خروج از بهداشت جهانی را بررسی می کند


«پیوتر تولستوی» نایب رییس دومای روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کشورش خروج از سازمان های بهداشت و تجارت جهانی را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیوز آرمنیا ، پیوتر تولستوی (Pyotr Tolstoy) نایب رییس دومای روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که این نهاد روسی قصد دارد خروج از سازمان تجارت جهانی و سازمان بهداشت جهانی را بررسی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، نایب رییس دومای روسیه در این خصوص گفت که دوماً پیشنهادات وزارت خارجه در خصوص فسخ قراردادهای عضویت در سازمان تجارت جهانی و سازمان بهداشت جهانی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی در این باره گفت: مسکواز شورای اروپا خارج شد، اکنون گام بعدی خروج از سازمان تجارت جهانی و سازمان بهداشت جهانی است که قبلاً تعهدات خود را در قبال کشور مان نادیده گرفته اند.

این در حالی است که وزارت خارجه روسیه پیشتر از خروج این کشور از شورای کشورهای دریای بالتیک (لتونی، لیتوانی و استونی) خبر داده و تأکید کرده بود که خروج از این شورا هیچ تأثیری بر حضور روسیه در منطقه نخواهد داشت.

این اقدام روسیه پس از آن رسانه ای شد که کشورهای حوزه دریای بالتیک در همراهی با تنش آفرینی های محور غرب به سرکردگی آمریکا، تعدادی از دیپلمات های مسکو را به بهانه تحولات اوکراین اخراج کردند؛ اقدامی که روسیه قول داده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو خروج از بهداشت جهانی را بررسی می کند

مسکو خروج از بهداشت جهانی را بررسی می کند