مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-18سياسي

تولید امنیت اقتصادی و فرهنگی از دیگر مسؤولیت های نیروهای مسلح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور امروز در جلسه با فرماندهان و روسای عقیدتی سیاسی یگان های نظامی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با تمام فراز و نشیب ها، بیش از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و نهالی که امام احل غرس کردند امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که در مقابل گردبادهای تند ایستاده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر ایران نبود کشورهایی از جمله عراق، لبنان و یمن و .

هم نبوند و سلطه استکبار برا آنها غلبه می کرد، گفت: دشمنان ما امروز جرات تجاوز به ایران اسلامی را ندارند و ایران اسلامی به نقطه امید برای کشورهای مظلوم تبدیل شده است.

این مسؤول ادامه داد: اگر فلسطینیان یک زمانی بجز سنگ و کلوخ سلاحی نداشتند برای مقابله با استکبار، امروزه پاسخ متجاوزان را با موشک می دهند.

وی بیان کرد: مرزها فقط مرزهای جغر افیایی نیست با تهدیدات دیگری هم رو به رو هستیم، امروز اگر دشمن بخواهد از طریق مرزهای جغرافیایی به ما لطمه وارد کند با اقتدار جلوگیری می کنیم و دشمن این عدم توانمندی را در خود دیده لذا به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده است.

حجت الاسلام آقاجانپور افزود: دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی وارد خانه هایمان شده و تلاش دارد ذهن جوانان ما را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید امنیت اقتصادی و فرهنگی از دیگر مسؤولیت های نیروهای مسلح است

تولید امنیت اقتصادی و فرهنگی از دیگر مسؤولیت های نیروهای مسلح است