موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-18اقتصادي

افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد قشم با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد و 25 پروژه عمران شهری و روستایی در جزیره با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی شامگاه امروز در گفت وگویی رسانه ای گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد قشم یکی از پروژه های زیرساختی مهم برای توسعه جزیره به شمار می رود که با سرمایه گذاری مستقیم بانک پاسارگاد اجرا شده است.

وی ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 90 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی یک هزار و 600 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت تولید 320 مگاوات برق را دارد.

به گفته رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم این پروژه در زمان احداث برای 680 نفر از نیروهای متخصص و بومی اشتغالزایی داشته است.

وی همچنین از افتتاح چندین پروژه عمرانی شهری و روستایی خبر داد و افزود: مسیر توسعه عمرانی و بهسازی محیط شهری و روستایی جزیره قشم با شتاب بیشتری نسبت به گذشته دنبال می شود و در همین راستا فردا 25 پروژه در این حوزه به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته فتح الهی این پروژه ها عمدتا در حوزه توسعه فضای سبز و بهسازی محیط و معابر شهری، احداث بوستان و بلوارهای روستایی و ساماندهی معابر روستایی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد قشم با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور

افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد قشم با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور