مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-18اقتصادي

عرضه محصولات غذایی در استان اصفهان بیش از تقاضاست


سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان پیرامون وضعیت فراوانی کالاها در استان گفت: وضعیت برنج، شکر، روغن، مرغ، گوشت قرمز و.

در سطح مطلوب است و از نظر فراوانی نگرانی نداریم، - حسین ایراندوست، سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان، عصر امروز در حاشیه  جلسه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درجلسه برگزار شده گزارشی از بازرسی و نظارت ها در بازار ارائه شد، اظهار داشت: پس از اینکه طرح مردمی سازی توزیع یارانه ها آغاز شد، برای چهار کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، روغن و فرآورده های لبنی اصلاح قیمت صورت گرفت.

وی ادامه داد: با تغییر قیمت ها، بدیهی است که نظارت بر قیمت و فراوانی کالاها مد نظر قرار بگیرد و در این راستا با گزارش دستگاه های مختلف، رضایت خوبی از فراوانی کالا در سطح استان وجود دارد و تخلقات قابل توجهی گزاش نشد.

در فروشگاه ها شاهد انباشتگی کالاهای اساسی هستیم ایراندوست با تاکید بر اینکه طبق گزارشات فراوانی روغن و ماکارونی در حد مطلوب است، گفت: در بسیاری از فروشگاه ها با انباشتگی این کالاها مواجه هستیم و برای تخم مرغ و گوشت مرغ نیز فراوانی مطلوب است و حتی با مازاد کالاها مواجه هستیم که در این راستا به شرکت پشتیبانی امور دام دستور داده شد مرغ مازاد از بازار را جذب و برای ذخایر استراتژیک ذخیره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات غذایی در استان اصفهان بیش از تقاضاست

عرضه محصولات غذایی در استان اصفهان بیش از تقاضاست