مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-18اقتصادي

ثبت 27 فقره تخلف احتکار در اردبیل


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، تشدید نظارت ها برای تنظیم بازار انجام شده و 27 فقره تخلف احتکار در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحیمی آذر عصر چهارشنبه در بازدید از آخرین وضعیت فعالیت اکیپ های نظارتی و کنترلی تعزیرات حکومتی در اردبیل اظهار کرد: ما با تشدید نظارت ها و افزایش اکیپ های فعال نظارتی تا سه برابر سعی کردیم تا جرایم و تخلفات مختلف را به دقت مورد رصد و پایش قرار دهیم.

وی سرعت رسیدگی به پرونده های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی را یادآور شد و تصریح کرد: ما حتی در کمتر از 24 ساعت حکم متخلفان صنفی را صادر کرده و پرونده ها را خارج از نوبت در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار دادیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در این چند روز 444 فقره تخلف در سطح استان به ثبت رسیده که 27 فقره مربوط به تخلف احتکار است.

رحیمی آذر افزود: از این تعداد 20 فقره پرونده تخلف احتکار مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان به 44 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کالاهای احتکار شده بعد از کشف و حمل به محل مورد نظر، از طریق شبکه رسمی توزیع در اختیار مردم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 27 فقره تخلف احتکار در اردبیل

ثبت 27 فقره تخلف احتکار در اردبیل