مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-18اقتصادي

وجود بیش از 700 شرکت دانش بنیان در حوزه معدن کشور


دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور در حوزه فناوری و نوآوری معدن گفت: در حوزه معدن بیش از 700 شرکت دانش بنیان داریم که فقط 20 شرکت در نمایشگاه کرمان حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا شاهوردی دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور در حوزه فناوری و نوآوری معدن عصر امروز در آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، فرآوری و تجهیزات وابسته در محل نمایشگاه های جنوب شرق کشور در کرمان اظهار داشت: تا وقتی اتفاقات دانش بنیان به شرکت های بزرگ اتصال پیدا نکند اثرات اقتصادی آن در سفره های مردم دیده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت های دانش بنیان باعث می شود با حداکثر بهره وری از منابع بیشترین منفعت را نصیب کشور کنیم، عنوان کرد: در عرصه توسعه معدنی در سال جاری اتصال زیست بوم مورد تأکید است و شرکت های معدنی و صنایع معدنی و شرکت های پتروشیمی می توانند وظیفه اقتصاد مقاومتی را در شرایط اقتصادی سخت به عهده بگیرند و حداکثر تلاشمان را بر این اتصال خواهیم داشت.

شاهوردی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان استان کرمان در نقطه بالایی نیستند و عقب افتادگی را باید جبران کرد، افزود: شرکت های بزرگ و مدیران استان در حوزه اتصال شرکت های بزرگ به عنوان صنایع پیشران دانش بنیان پیشگام باشند که عقب افتادگی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 700 شرکت دانش بنیان در حوزه معدن کشور

وجود بیش از 700 شرکت دانش بنیان در حوزه معدن کشور