مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-18سياسي

لزوم تفکیک میان مطالبه گری و تخریب در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفکیک میان مطالبه گری و تخریب در کهگیلویه و بویراحمد موضوع مهمی است که باید در اخبار مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا واعظی زاده در جلسه تجلیل از روابط های دستگاه های تابعه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تبریک هفته روابط عمومی ابراز داشت: اطلاع رسانی خدمات نظام همواره از مهم ترین اولویت های هر دستگاهی است که پیشگامان این مهم روابط عمومی ها هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهیگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی و شفافیت در فضای اطلاع رسانی خوب از جمله مهم ترین وظایف روابط عمومی ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که ماموریت های این دستگاه باید به بهترین شکل بیان شود اظهار داشت: موضوع قلم و اطلاع رسانی در مبانی دینی همواره از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار بوده است.

واعظی زاده با اشاره به تفاوت نقد منصفانه و تخریب ابراز داشت: در برخی مواقع شاهد کسانی هستیم که فارغ از نگاه خلاقانه و به دور از رسالت و ساحت خبر اقدام به تخریب خدمات و عملکردها در قالب تخریب و به دور از نقد منصفانه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تفکیک میان مطالبه گری و تخریب در کهگیلویه و بویراحمد

لزوم تفکیک میان مطالبه گری و تخریب در کهگیلویه و بویراحمد