مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-18سياسي

ساماندهی پسماند در جزیره خارگ جدی تر دنبال شود


بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر اهمیت موضوع ساماندهی پسماند در این جزیره گفت: با توجه به ویژگی و جزیره بودن خارگ، توجه به این مقوله و جوانب ساماندهی آن از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده عصر چهارشنبه در اولین نشست شورای ساماندهی پسماند در جزیره خارگ با تاکید بر اهمیت این موضوع در جزیره خارگ اذعان کرد: با توجه به ویژگی و جزیره بودن خارگ، توجه به این مقوله و جوانب ساماندهی آن از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: آموزش و فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، هم افزایی و مشارکت بین بخشی و حسن انجام وظایف نهادهای گوناگون از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مدیریت و ساماندهی پروسه انتقال زباله های عفونی و بیمارستانی از جمله معضلاتی بوده که در سال های قبل مغفول مانده است از این رو با اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم، در نظر است تا با ایجاد هماهنگی دستگاه های درگیر، فرآیند تجمیع، بی خطر سازی و انتقال به بیرون از جزیره تسریع و تسهیل یابد.

رییس شورای ساماندهی پسماند جزیره خارگ با تاکید بر لزوم روان سازی فرآیند تفکیک و بازیافت با ایجاد هماهنگی بین بخشی تصریح کرد: عدم هماهنگی و بعضاً مشارکت موردنیاز سبب شده است تا ضمن عدم برنامه زمانی مناسب جهت دفع زباله، آسیب های حاصل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پسماند در جزیره خارگ جدی تر دنبال شود

ساماندهی پسماند در جزیره خارگ جدی تر دنبال شود