مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-18اقتصادي

جبران تغییر قیمت دارو با پوشش بیمه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمیدرضا اینانلو، با اشاره به اینکه موضوع اصلاح قیمت دارو مربوط به نیمه دوم سال گذشته و متعاقب تورم عمومی جامعه رخ داده است، - گفت: باید توجه داشت که در فرآیند تولید دارو تنها ماده موثره مشمول دریافت ارز دولتی می شود، اما سایر مولفه های تولید از قبیل دستمزد کارگر، هزینه حامل های انرژی، بالا رفتن هزینه بسته بندی، حمل و نقل و.

مطابق با سایر اقلام بر روی قیمت دارو تاثیر می گذارد، اما با این حال افزایش نرخ دارو به تناسب سایر اقلام بسیار کمتر بوده است.

وی افزود: آنچه برای همکاران داروساز و مردم طی ماه های گذشته درخصوص نرخ دارو محسوس بوده، مربوط به تغییر قیمت دارو در اواخر سال گذشته و عدم پوشش بیمه ای آن بوده است و احتمالا بر همین اساس دارو هایی که نرخ آن ها در اواخر سال گذشته اصلاح داشته و در سال 1401 توزیع شده را تهیه و تفاوت نرخ را احساس کرده باشند.

دکتر اینانلو با تاکید براینکه افزایش پرداخت از جیب مردم یکی از خطوط قرمز دولت سیزدهم در حوزه دارو است، عنوان کرد: با همکاری لازم با سازمان های بیمه ای هرگونه اصلاح قیمت با هماهنگی پوششی بیمه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات متعدد و هماهنگی با سازمان های بیمه گر، از ابتدای سال جاری بیمه های تامین اجتماعی و نیرو های مسلح و از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران تغییر قیمت دارو با پوشش بیمه ای

جبران تغییر قیمت دارو با پوشش بیمه ای