مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-18سياسي

سردار سلامی: سلام فرمانده با نفوذ فرهنگی استکبار مقابله کرده است


فرمانده کل سپاه با تاکید بر لزوم ساخت کلیپ های متعدد به مانند سلام فرمانده در کشور گفت: قطعه سلام فرمانده به خوبی با نفوذ فرهنگی در کشور مقابله کرده لذا باید در تمامی امور به مسائل فرهنگی توجه جدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار حسین سلامی در اجتماع بزرگ سلام فرمانده در ارتباط تلفنی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده یک اجرای آسمانی بوده است، اظهار کرد: سرود سلام فرمانده یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بوده که در تاریخ کشور قطعا ماندگار خواهد شد.

  وی با اشاره به تاثیرپذیری سرود سلام فرمانده در جهان اسلام گفت: قطعا پروردگار و حضرت ولی عصر (عج) بر این سرود نظر داشته و باعث جاودان شدن و تاثیرپذیری جهانی آن شده است به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان اسلام این سرود خوانده می شود.

  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم ساخت کلیپ های متعدد به مانند سلام فرمانده در کشور بیان کرد: قطعه سلام فرمانده به خوبی با نفوذ فرهنگی در کشور مقابله کرده است لذا باید در تمامی امور به مسائل فرهنگی توجه جدی شود.

  سلامی مضمون ابیات سلام فرمانده را ابیاتی در خور نیازهای روز نوجوانان در عصر جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: در بحث امام زمان (عج) همیشه از انتظار، دلتنگی و منتظر صحبت شده ولی در سلام فرمانده به مسائل بخشش و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: سلام فرمانده با نفوذ فرهنگی استکبار مقابله کرده است

سردار سلامی: سلام فرمانده با نفوذ فرهنگی استکبار مقابله کرده است