مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-18اقتصادي

پیش بینی تسهیلات برای اجرا و احیای واحدهای صنعتی لرستان


استاندار لرستان از بررسی مشکلات پروژه های صنعتی و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل این استان خبر داد و گفت: تسهیلات لازم برای رفع مشکلات این واحدها پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل لرستان اظهار داشت: سرمایه گذار لاستیک سازی خرم آباد درخواست اختصاص تسهیلات را کرده که این امر در دستور کار و بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر لاستیک سازی، پیگیری مشکلات سایر کارخانه ها از جمله نساجی بروجرد، سامان کاشی و … از سوی دستگاه های مربوطه در دستور کار و پیگیری است، عنوان کرد: برای رفع مشکلات این واحدها اختصاص تسهیلات میلیاردی در نظر گرفته شده تا با برنامه ریزی لازم بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به پیگیری و بررسی مشکلات کارخانه صدر فولاد خرم آباد، تصریح کرد: اعتقاد ما همکاری و حمایت از این گونه واحدها در راستای ایجاد اشتغال و تولید است.

زیویار با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت را مأمور به پیگیری مسائل این کارخانه کرده ایم، بیان داشت: کار نظارت بر وضعیت این کارخانه را به سازمان صمت محول کرده ایم، اگرچه سرمایه گذار این کارخانه فرد خوش قولی در قبال تعهدات خود نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تسهیلات برای اجرا و احیای واحدهای صنعتی لرستان

پیش بینی تسهیلات برای اجرا و احیای واحدهای صنعتی لرستان