مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-18اقتصادي

آماده احداث شهرک دامپروری در نیر هستیم


زیرساخت های لازم برای احداث شهرک دامپروری در منطقه آماده شده و تا 2 ماه آینده این پروژه عظیم در شهرستان کلنگ زنی می شود.

- ، شهرام محمدی عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: در روستاها و مناطق ییلاقی شهرستان نیر رضایتمندی کامل از خدمات دامپزشکی وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در حوزه کشاورزی، دامپروری، تولید و پرورش دام تصریح کرد: نظارت دامپزشکی بر سلامت این تولیدات، تأمین امنیت غذایی و حفظ و حراست از جمعیت دامی بر عهده دامپزشکی است که در سطح وسیع این وظایف انجام می شود.

فرماندار شهرستان نیر گفت: گستره فعالیت های دامپزشکی از حضور خانه به خانه در تمامی روستاها تا بحث بیماری های مشترک بین انسان و دام در حوزه پیشگیری از بیماری های مشترک مشهود است.

محمدی افزود: حضور در کشتارگاه ها و مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در راستای ارتقا سلامت و بهداشت عمومی جامعه به صورت مرتب انجام می شود تا کوچک ترین نقصانی در تأمین امنیت غذایی مردم روی ندهد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و نیروی انسانی دامپزشکی شهرستان نیر خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در راستای تقویت اعتبارات و تأمین نیروی انسانی انجام خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده احداث شهرک دامپروری در نیر هستیم

آماده احداث شهرک دامپروری در نیر هستیم