مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-18اقتصادي

پیگیری بازگشت واحدهای راکد لرستان به چرخه تولید/ بانک ها همکاری کنند


استاندار لرستان از برنامه ریزی برای بازگشت واحدهای راکد و تعطیل این استان به چرخه تولید خبر داد و خواستار همکاری بانک ها برای تسهیل پرداخت بدهی این واحدها شد.

- ، فرهاد زیویار عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با تاکید بر ضرورت پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تثبیت و ایجاد اشتغال در استان اظهار داشت: فلسفه تشکیل این جلسه هم کوتاه کردن فرایندهای طولانی بروکراسی اداری، تقسیط بدهی واحدها، همکاری دستگاه های مالیاتی، بیمه و … در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی است.

وی با تاکید بر اینکه کارخانه ها و واحدهای صنعتی استان مشکلات فراوانی دارند و تنها برگزاری این جلسات چالش های آنها را حل نمی کند، افزود: برخی واحدها مدت ها است که دارای مسئله و مشکل هستند و نیازمند پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات مربوط به آنها هستیم.

استاندار لرستان افزود: باید با برنامه ریزی لازم و همچنین پیگیری مصوبات مربوط به واحدها، زمینه برگشت آنها به ریل تولید و صدر ظرفیت خودشان را فراهم آوریم.

زیویار بر ضرورت همکاری بانک ها برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و بیان داشت: بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی مهلت بازپرداخت تسهیلات را بدهند و تنها به فکر تملک واحدها نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بازگشت واحدهای راکد لرستان به چرخه تولید/ بانک ها همکاری کنند

پیگیری بازگشت واحدهای راکد لرستان به چرخه تولید/ بانک ها همکاری کنند