مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-18اقتصادي

نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار استان سمنان ادامه دارد


استاندار سمنان بابیان اینکه کالاهای اساسی به وفور در بازار استان وجود دارد، گفت: نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی غروب چهارشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان به میزبانی سالن جلسات کوثر سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر به وفور و مقدار کافی کالاهای اساسی در بازار استان موجود است، ابراز داشت: خوشبختانه با اقدامات مؤثر ستاد تنظیم بازار استان سمنان کمبودی به این لحاظ مشاهده نشده است.

وی بابیان اینکه نظارت ها با محوریت اقدامات ایجابی در استان سمنان همچنان ادامه دارد، افزود: در تأمین کالاهای اساسی و نظارت ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت که با نظارت های ویژه توسط بازرسان این موارد پیگیری و برای رفع آن اقدام فوری می شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه هم اکنون شاهد ثبات و آرامش در بازار هستیم و التهابات رفع شدند، ابراز داشت: ستاد تنظیم بازار در تمامی شهرستان ها به صورت متناظر استانی در حال برگزاری است و موارد لازم رصد و بررسی می شود.

هاشمی بابیان اینکه تأمین دام سبک در استان با پیگیری و بررسی موارد کشتار انجام گرفته و گوشت قرمز به میزان کافی در بازار موجود است، تصریح کرد: در گوشت قرمز با ورود به موقع با کمبودی مواجه نشدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار استان سمنان ادامه دارد

نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار استان سمنان ادامه دارد