مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-18سياسي

اسلامی: سوخت 60 درصد را در دست تولید داریم


دانشمندان ما در موضوع سوخت 20 درصد که نیاز تهران بود، اقدام کردند و ما امروز نه تنها سوخت 20 درصد بلکه سوخت 60 درصد را دست تولید داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در نشست تخصصی مبنا با موضوع تاثیر تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در پیشرفت فناوری هسته ای که عصر امروز به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در عصر حاضر شاهد پیشرفت فوق العاده سریع علم و فناوری که پیوسته تاثیرات ژرفی را در همه حوزه ها به وجود می آورد، هستیم.

حوزه علم و فناوری حوزه قدرت سازی است و سازمان های بین المللی در سال های اخیر در بخش های هوا و فضا، انرژی هسته ای، فناوری اطلاعات، بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی شرایطی را فراهم کردند که این عرصه، قلمروی پیشتازی آن ها باشند و از دست یافتن کشورهای دیگر به ویژه در انرژی هسته ای برای جمهوری اسلامی ایران ممانعت کردند.

وی در این نشست که به همت دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار حضرت آیت ا.

العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در مشهد برگزار شد، گفت: نکته مهم در این فرآیند قدرت پیش برنده اهداف ملی کشورها و امنیت ملی آن ها است که در دیپلماسی متبلور می شود و پشتوانه دیپلماسی قدرت نظامی و اقتصادی است که به صورت مستقیم ریشه در علم و فناوری دارد و هر چقدر این پیشرفت در کشورها باشد و بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: سوخت 60 درصد را در دست تولید داریم

اسلامی: سوخت 60 درصد را در دست تولید داریم