مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-18سياسي

وجود هنرستان های فنی متناسب با نیاز صنایع خراسان شمالی بسیار ضروری است


وجود هنرستان های فنی در موضوع اشتغال بسیار مهم و ضروری است، براین اساس اگر زمانی بخواهیم مصوبه ای را بگیریم باید تجهیزات به خصوص هنرستان هایی همچون صنعتی و کشاورزی و ملزومات مورد نیاز هنرجویان تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: وجود هنرستان های فنی در موضوع اشتغال بسیار مهم و ضروری است، براین اساس اگر زمانی بخواهیم مصوبه ای را بگیریم باید تجهیزات به خصوص هنرستان هایی همچون صنعتی و کشاورزی و ملزومات مورد نیاز هنرجویان تامین شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه بیشترین خانواده هایی که فرزندانشان در هنرستان ها و فنی وحرفه ای ثبت نام می کنند از خانواده های متوسط به پایین هستند، باید بار اضافی به خانواده ها تحمیل نشود.

استاندار خراسان شمالی در رابطه با ایجاد هنرستان های مرتبط با صنایع استان، افزود: در این موضوع دو بعد مدنظر است که هنرستان هایی متناسب با نیاز صنایع استان نیرو تربیت کنند تا در مواقع نیاز کمبودی وجود نداشته باشد، از طرفی یک هنرستان با حمایت چندین صنایع در سطح استان ایجاد شود، همچنین هنرجویان در زمان تحصیل به صورت میدانی از صنایع بازدید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود هنرستان های فنی متناسب با نیاز صنایع خراسان شمالی بسیار ضروری است

وجود هنرستان های فنی متناسب با نیاز صنایع خراسان شمالی بسیار ضروری است