مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-18اقتصادي

فداکار: ستاد راهبردی جنوب کرمان در مقیاس کوچکتر فعال می شود


استاندار کرمان ستاد راهبردی جنوب کرمان را تجربه موفقی دانست و گفت: این ستاد را در مقیاس کوچکتر و مجموعه ای مشابه فعال می کنیم تا برنامه های جنوب کرمان تحت آن سامان یابد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر امروز در شورای اداری شهرستان قلعه گنج در جنوب استان اظهار کرد: کشاورزی در شهرستان های جنوبی استان از جمله قلعه گنج مبنای توسعه و زیرساخت است، ضمن اینکه معیشت و زندگی مردم با آن مرتبط است و نباید آسیب ببیند.

وی اصلاح الگوی کشت را در منطقه لازم دانست و گفت: دلیلی وجود ندارد که همیشه و حتما یک نوع محصول خاص کشت شود و با مشکل فروش هم مواجه شویم، محصولاتی مانند گوجه و سیب و پیاز نیاز است، اما در کنار آن می توان کشت مکمل انجام داد .

فداکار در خصوص استقلال ادارات کل در جنوب استان کرمان گفت: موافق استقلال ادارات با توجه به بعد مسافت و ارائه بهتر خدمات هستیم.

استاندار کرمان ستاد راهبردی جنوب را تجربه موفقی دانست و گفت: این ستاد را در مقیاس کوچکتر و مجموعه ای مشابه فعال می کنیم تا برنامه های جنوب کرمان تحت آن سامان یابد .

فداکار با تاکید بر اینکه در حوزه معادن، آخرین اقدامات صورت گرفته و مشکلات و موانع پیش روی جمع بندی و به وی ارائه شود، بیان کرد: مباحث زیست محیطی جنوب و موانع آن را در جلسه ای پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکار: ستاد راهبردی جنوب کرمان در مقیاس کوچکتر فعال می شود

فداکار: ستاد راهبردی جنوب کرمان در مقیاس کوچکتر فعال می شود