مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-18سياسي

توسعه هنرستان ها، موجب اشتغال زایی در رشته های مهارت محور می شود


اگر تمام اعتبارات آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان برای توسعه هنرستان ها و فنی وحرفه ای هزینه شود قطعا قابل ارزش خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهارکرد: نقش ویژه آموزش و پرورش به دلایل متعددی از جمله نقش در رشد، ترقی، پیشرفت و انتقال ارزش ها طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در خلق تمدن انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای کشور خواهد بود، گفت: نکته قابل توجه این است که اگر تمام اعتبارات آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان برای توسعه هنرستان ها و فنی وحرفه ای هزینه شود قطعا قابل ارزش خواهد بود، زیرا این موضوع می تواند موجب اشتغال زایی در رشته های مهارت محور باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در حوزه اجرای طرح دانش پژوهی رشته ای، باید رشته های پرجمعیت، مولد، اشتغال زا، کمک کننده به استان و برخی رشته های منسوخ و اشباع شده، به صورت کامل مطالع و تحلیل و بررسی صورت بگیرد و قطعا این طرح حرکت مطلوبی در جهت افزایش روند اشتغال در استان خواهد داشت.

وی یادآور شد: استانداری، سهم دستگاه ها را ذیل یک کارگروه مشخص کند، تا تعیین شود که هر سامانی به چه میزان متعهد اجرای کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه هنرستان ها، موجب اشتغال زایی در رشته های مهارت محور می شود

توسعه هنرستان ها، موجب اشتغال زایی در رشته های مهارت محور می شود