مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-18سياسي

مشکلات و موانع توسعه آذربایجان غربی احصا شده است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: موانع توسعه و مشکلات استان توسط مسئولان و نمایندگان مردم برای ارائه در سفر دولت به استان احصا شده است.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر به شهرستان مهاباد اظهار کرد: از یک ماه پیش مقدمات سفر رییس جمهور پیش بینی و دغدغه های اصلی و مشکلات استان و هر شهرستان توسط مسئولان جمع بندی و با اولویت بندی تهیه شده تا در این سفر تقدیم وی و هیئت دولت شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور شخص رییس جمهور در آذربایجان غربی زمینه برطرف کردن مشکلات مردم و همچنین ارتقای شاخص های توسعه استان با توجه به ظرفیت های این منطقه در بخش های مختلف فراهم شود.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: جلسات متعددی پیرامون احصای مشکلات استان با حضور نمایندگان مردم و مسئولان تشکیل شده و تلاش می کنیم نهایت استفاده را از حضور رییس جمهور و هیأت دولت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در سفر به مهاباد پس از ورود به این شهرستان با حضور بر سر مزار شهید سرلشکر خلبان خالد حیدری نخستین خلبان شهید دوران دفاع مقدس به مقام این شهید و دیگر شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و موانع توسعه آذربایجان غربی احصا شده است

مشکلات و موانع توسعه آذربایجان غربی احصا شده است