مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-18اجتماعي

شیر بی کیفیت جان دومین توله «ایران» را گرفت/ تجربه این کار را نداشتیم


معاون سازمان محیط زیست علت اصلی مرگ دومین توله ایران را شیر بی کیفیت عنوان کرد و گفت: تمامی شیرها به دلیل مسائل تحریم ها مستقیماً قابل خرید نیست و همین ها باعث شد توله دوم را از دست دهیم.

- ، حسن اکبری با تشریح دلایل مرگ دومین توله یوزپلنگ ایران گفت: پس از اینکه در عادت دفع یکی از توله ها اشکال پیش آمد، بلافاصله یکی از متخصصان داخلی به آنجا منتقل شد و توله را ویزیت کرد.

متأسفانه مسیر محل نگهداری توله ها تا نزدیک ترین دامپزشکی فاصله قابل توجهی دارد.

معاون سازمان محیط زیست با بیان اینکه در ادامه این توله برای اقدامات درمانی تکمیلی به تهران منتقل شود که متأسفانه در مسیر تلف شد، گفت: در کالبدگشایی انجام شده یبوست زیاد در دستگاه گوارش و لخته هایی از شیرهای مصرف شده در دستگاه گوارش وجود دارد.

وی با بیان اینکه فرضیه های اولیه این است که شیر کیفیت مناسب نداشته و اقدامات تکمیلی در حال انجام است، اظهار کرد: شیر با کیفیت برای این گونه خاص در کشور نداریم و تمامی شیرها به دلیل مسائل تحریم ها مستقیماً قابل خرید نیست و همین ها باعث شد توله دوم را از دست دهیم.

اکبری با بیان اینکه توله سوم متأثر از شیر آسیب دیده و الان وضعیت بهتری دارد و تحت درمان است و امیدواریم زنده بماند، گفت: یوزپلنگ گونه خاصی است و دانش آن را نداریم و طبیعتاً باید از دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر بی کیفیت جان دومین توله «ایران» را گرفت/ تجربه این کار را نداشتیم

شیر بی کیفیت جان دومین توله «ایران» را گرفت/ تجربه این کار را نداشتیم