مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-18سياسي

4800 تن قیر رایگان در اختیار شهرداری های استان قرار گرفت


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4800 تن قیر رایگان در اختیار شهرداری ها گذاشته شده و شهرداران چاله چوله ها را جمع و آسفالت معابر را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث حاجی زاده بعدازظهر چهارشنبه در همایش شهرداران استان افزود: شهرداران لکه گیری های خیابان ها را انجام و برای اعتبارات ارزش افزوده پروژه تعریف کنند.

وی با بیان اینکه همه خدماتی که در این استان انجام شده به برکت انقلاب اسلامی بوده اما عمق محرومیت ها زیاد است، گفت: کارهای زیرساختی را در استان شروع کردیم اما همه مشکلات ظرف یکی دو سال حل شدنی نیست.

حاجی زاده اظهار داشت: پل چهارم بشار 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته شهردار کار در مراحل پایانی است و درست است چنین پروژه هایی در استان برای آزادسازی ترافیک و ایجاد اشتغال احداث کردیم اما وقتی شهر پر از چاله چوله باشد، درختان هرس نشده و جداول شکسته باشند، تمام پیگیری ها مسئولان ارشد استان برای تزریق بودجه عمرانی در افکار عمومی جلوه نمی کند.

وی افزود: تقاطع مهریان با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی کلنگ زنی شد اما پروژه پس از مدتی تعطیل شد که اعتبار گذاشتیم و در حال حاضر این پروژه مهم فعال است و برای پل بنسنجان نیز 20 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4800 تن قیر رایگان در اختیار شهرداری های استان قرار گرفت

4800 تن قیر رایگان در اختیار شهرداری های استان قرار گرفت