مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-18سياسي

قاضی زاده: نهضت معرفی شهدا به مردم در دولت جدید راه اندازی شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش برای معرفی شهدا در دولت جدید خبر داد و گفت: نهضت شناساندن شهدا به مردم، راه اندازی شده است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شخصیت های حماسه ساز را به نسل های بعدی معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، کتاب تویی که نشناختمت روایتی از زندگی شهید محسن فخری زاده در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی و جمعی از خانواده شهدا رونمایی شد.

در این برنامه سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: کتاب تویی که نشناختمت روایتی از زندگی شهید فخری زاده است اکه البته در این کتاب بخشی از زوایای زندگی این دانشمند هسته ای گنجانده شده است.

  وی با بیان اینکه شهدای هسته ای برای توسعه قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران نقش ایفا کردند، افزود: شهید فخری زاده در جلوگیری از تهدیدهای نظام سلطه نقش مهمی داشت.

البته شهدای هسته ای بسیار مظلوم هم هستند، چون که مجبور بودند مهجور زندگی کنند و مهجور هم به فعالیت بپردازند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه دشمنان ما چشم دیدن رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را ندارند، تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که دانشمندان هسته ای دارند، آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: نهضت معرفی شهدا به مردم در دولت جدید راه اندازی شد

قاضی زاده: نهضت معرفی شهدا به مردم در دولت جدید راه اندازی شد