مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-18سياسي

افزایش تولیدات مشترک حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از افزایش تولیدات مشترک دو سازمان حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خبر داد.

- ، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری در دیدار با رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری سالانه بیش از 60 عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت تولید می کند.

وی عنوان کرد: با همکاری بیشتر بین دستگاهی می توان تولید آثار بیشتر و با کیفیت مطلوب تری را داشت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تولیدات حوزه هنری در بخش آثار ادبیات پایداری مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری بیشتر با حفظ آثار استان می توان آثار بیشتر و با کیفیت تولید کرد که در کشور نیز دیده شود و مورد توجه رهبر انقلاب قرار گیرد.

سرهنگ ذوالفقاری افزود: اداره کل حفظ آثار به غیر از بخش کتاب در تولید آثار هنری چون فیلم، تئاتر و دیگر بخش ها نیز فعالیت دارد که می توان همچون گذشته برگزاری کارگاه های آموزشی و تولید اثر با موضوعات دفاع مقدس را در دستور کار مشترک قرار دهیم.

چهارمحال و بختیاری در زمینه دفاع مقدس از سرمایه های بسیار گرانبهایی برخوردار است رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در ادامه این دیدار مطرح کرد: حوزه هنری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولیدات مشترک حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری

افزایش تولیدات مشترک حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری