مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-18سياسي

آغاز ریل گذاری زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی در دولت


نخستین جلسه کارگروه اسباب بازی و سرگرمی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم با حضور پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق وجمعی از مدیران نهادها و روسای شرکت ها وخانه های خلاق و نواوری و سازندگان اسباب بازی برگزار شد.

- در این جلسه اعضای مختلف کارگروه از بخش هایی چون تولیدکنندگان اسباب بازی، نمایندگانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخی از اعضای شورای نظارت و مجمع فعالان اسباب بازی و چند شرکت خلاق و خانه خلاق ونواوری حوزه اسباب بازی حضور داشتند.

تشکیل اتحادیه سازندگان وعرضه کنندگان اسباب بازی پرویز کرمی در این نشست، باتوجه به سند تحول دولت سیزدهم در زمینه صنایع خلاق و فرهنگی بر ضرورت موضوع تشکیل اتحادیه عرضه کنندگان اسباب بازی تاکید و اقدامات ستاد فناوزی های نرم و توسعه صنایع خلاق را در این زمینه برشمرد.

افزایش سهم محصولات ایران ساخت در حوزه اسباب بازی را جدی بگیریم دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق نیز در این نشست، از رونق کسب وکارهای خلاق در کشور و افزایش سهم محصولات ایران ساخت این حوزه، از بازار اشاره کرد و افزود: معاونت علمی به صنعت اسباب بازی به عنوان یکی از مصادیق حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق توجه کرد و برای توسعه این صنعت در قدم نخست، افرادی را از درون صنف اسباب بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ریل گذاری زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی در دولت

آغاز ریل گذاری زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی در دولت