مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-18دانش

بازنگری برنامه رشته هوش مصنوعی در دانشگاه امیرکبیر


رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این دانشگاه در زمینه هوش مصنوعی در بین دانشگاه های کشور پیشگام بوده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد مهدی عبادزاده رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه هوش مصنوعی در بین دانشگاه های کشور پیشگام بوده است، گفت: اولین دوره کاشناسی ارشد هوش مصنوعی در سال  1371 در این دانشکده ایجاد شد.

وی افزود: دیگر دانشکده های دانشگاه های کشور رشته هوش مصنوعی را چندسال پس از  دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی کردند.

رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر اظهار داشت: همچنین اولین دانشجوی دکتری هوش مصنوعی در این دانشکده پذیرش شد و براین اساس اولین فارغ التحصیل دوره دکتری هوش مصنوعی نیز در این دانشکده بوده است.

عبادزاده تاکید کرد: دانشکده مهندسی کامپیوتر  دانشگاه صنعتی امیرکبیر بزرگترین گروه هوش مصنوعی کشور را از نظر تعداد و تخصص اساتید دارد.

وی با اشاره به بازنگری برنامه دوره هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، افزود: در این راستا سرفصل ها و درس های جدید به این رشته اضافه شده است به طور مثال موضوع یادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری برنامه رشته هوش مصنوعی در دانشگاه امیرکبیر

بازنگری برنامه رشته هوش مصنوعی در دانشگاه امیرکبیر